سوپر سل بالاخره وعده خود را عملی کرد و شروع به منتشر کردن آپدیت های بازی نمود و خوشحالم که اولین آپدیت رسمی را خدمت شما معرفی می کنیم ، امروز 23 نوامبر 2015 است و نخستین روز از 2 هفته معرفی آپدیت رسمی بازی کلش آف کلنز که در ماه دسامبر تاون هال 11 ، قهرمان جدید ، ساختمان دفاعی جدید و ... توسط سوپرسل معرفی شد و این بروز رسانی جدید با تغییرات جدیدی همراه است که هدف آن بهبود بازی است ! ما سعی خواهیم کرد که این آپدیت ها را به شما در اسرع وقت معرفی نماییم که در اولین مطلب به معرفی شیلد- قسمت اول : حمله و دفاع می پردازیم که برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب توجه نمایید ...
یکی از مسائلی که در بازی تاثیر گذار است و در بروز رسانی ها و آینده بازی تاثیر گذار است و هر روز با آن نیز سرو کار داریم شیلد است و سیستم شیلد یک کار پیچیده و ظریف است که شامل یک بسته گسترده و تغییرات بزرگی است که برای دفاع عادلانه تر روستا طراحی شده است و به بازی انعطاف بیشتری می دهد و هدف آن این است که کاربران را به حمله های بیشتر تشویق خواهد کرد !
سیستم شیلد ( سپر ) بازنگری شده است و بهبود یافته است .
قبلا در چند پست در مورد جزئیات سیستم شیلد توضیحاتی داده شده بود که گفته شده بود شیلد حمله و دفاع چگونه بازیکنان را تجت تاثیر قرار خواهد داد با این حال دو تغییر اساسی که باید بازیکنان با آن آشنا باشند و آگاهی داشته باشند که اولین و مهمترین آن :
+ تخریب تاون هال دیگر شیلد به شما اهدا نمی کند - پس تاون هال هایتان را دیگر در داخل روستا قرار دهید!
+ هنگام شیلد اگر حمله کنید دیگر شیلد شما کلا از بین نمی رود بلکه بر اساس طراحی بازی ، مقداری از آن کم می شود.
قانونی که برای این شیلد طراحی شده است بر اساس حمله ای است که به شما و تخریب روستایتان بدست خواهد آمد و بر این اساس هرچه حملات و تخریب بیشتر باشد ساعات شیلد افزایش می یابد .
12 ساعت شیلد با تخریب 30% روستا کسب می شود.
14 ساعت شیلد با تخریب 60% روستا کسب می شود.
16 ساعت شیلد با تخریب 90% روستا کسب می شود.
افرادی که حمله می کنند اگر با 50% نیروهایش به شما حمله نکند ، شیلدی کسب نمی شود !
راجب به حمله ایی که می کنید ، زمانی که در حالت شیلد (محافظت) هستید :
+ زمانی که در حالت شیلد هستید می توانید سرچ کنید که از زمان شیلدتان کم نمی شود ، می توانید حالت انتقام را بکار بگیرید ( revenge ) و در یا در حالت مولتی پلیر حمله و بازی کنید.
+ استفاده از multiplayer بازی یا استفاده از حالت revenge بازی از شیلد شما 3 ساعت کم می کند .
+ با اولین اتک ٣ ساعت از شیلد شما کم میشود با دومین اتک ٤ ساعت دیگر کم میشود و با اتک سوم ٥ ساعت دیگر از زمان شیلدتان کم میشود
+ در حملات بعدی در حالت شیلد ساعات بیشتری کم می شود از شیلد ( 4 ساعت ، 5 ساعت و ...) به عنوان مثال اگر ١٢ ساعت شیلد داشته باشید مى توانید سه اتک بزنید. ( اولین اتک ساعت ٣ از ١٢ ساعت خواهد شد و 9 ساعت از شیلد شما باقى مى ماند )
در نتیجه : یک شیلد ١٢ ساعته با ٣ اتک پشت سرهم از بین مى رود.
+ در زمان شیلد میتوانید از حالت revenge استفاده کنید ولى همانند اتک ٣ ساعت از شیلدتان از بین میرود.
تغییرات زیادی برای این مورد ها وجود دارد از جمله محافظت از روستای جدید و غارت مجدد و پیشنهاد جایزه و ... ولی در حال حاضر تا این اندازه برای این پست کافی است و این جزئیات و کنجکاوی های شما در آینده بحث خواهیم کرد و همین بس که حملات روزانه و دفاع از روستا را دیدیم که چگونه بازی و یک بازیکن کلش (Clasher ) را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
این شیلد برای همه آغاز می شود.
سیستم دفاعی شیلد از ابتدای بازی دست نخورده باقی مانده بود و باید برای آن فکری می شد چرا که بعد از هر حمله بازیکنان به مدت طولانی به حالت شیلد می رفتند و نزاع و حمله کمتر می شد.
در مورد سیستم دفاع / حمله - در حالت دفاع ممکن است کمی زننده و با ناراحتی برای شما باشد ، چرا که ساختمانهایتان را می بینید تخریب شده است و غنائم بازی به سرقت رفته و اکسیر و طلا هایی را از حملات دیگران از دست داده اید ولی باید توجه داشته باشید که نیمی از هیجان بازی و سرگرمی آن وشیرینی بازی به حمله است ، سیستم کاملا متعادل طراحی شده است و به دقت برنامه ریزی شده است و امکان سرکوب مهاجم وچود دارد و ضربه زدن به بازیکنان دیگر خیلی سخت نیست و اغلب بازیکنان را در حالت هجومی قرار خواهد داد.
سیستم جدید شیلد می توان بازیکنان را به امیدوار کند تا به جمع کردن تروفی بپردازند و آنها را عملا هل دهد به لیگ های برتر برای گرفتن و کسب جوایز بیشتر لیگهای بالاتر و گیم پلی بازی را لازم بود بعد از سه سال تغییر داد و همین باعث می شود تا بازیکنان از راه های خلاقانه کشف کنند و از